Sunday, November 1, 2009

Kem 1Malaysia di SK SS19, Subang Jaya

So sorry allz, aku menghilang tak sempat nak kasi tau aku bertugas di SK SS19, Subang Jaya.
.
Sebenarnya macam berat hati jugak, pasal teringat bebudak exam dan akan ada Hari Kanak2 pada Jumaat tu, tapi tak apalah.
.
Aku sangat berharap tahun depan, aku akan dapat bagi komitmen pada sekolah pula. Mungkin aku akan mengambil langkah drastik.... tapi semua belum konpom lagi. Tengok keadaan.
Gambar ni malam persembahan, KRZ datang ngan anak2 sekali.
Dan ini pula aku dan Kak Rozi. Beliau ni pakar senamrobik.
Memang unik stail beliau dan sangat berkesan hingga mengeluarkan peluh jantan kalau ikut dia buat senamrobik.
.
Sori takde banyak gambar pasal aku bertugas yer.... Eceh.... Macam yer sangat, padahal banyak rilex pasal cikgu-cikgu sekolah ni sangat rajin dan komited. 5 bintang untuk anda semua! Tahniah!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog