Tuesday, February 24, 2009

Aku Kini Pra-Siswazah

Yeay! Dah masuk tahun keenam, baru aku dapat peluang untuk melanjut2kan lagi ilmu aku.... Setiap kali ada tawaran, aku pasti takkan lepaskan peluang! Mungkin baru tahun ini rezeki aku.... Alhamdulillah! Seawal 6.30 pagi aku keluar rumah.... KRZ siap kata, awalnya siap! Aku tak mau lambat... memang pendaftaran disebut dari jam 8-10pagi, tapi aku tak mau lewat..... Seperti biasa, pelajar baru harus ada orientasi.... macam kelako pulak, tua2 pun kena orientasi.... Kikihkihik....
Tutor kami adalah Dr.Siti Hajar....
.
Dia adalah penyelaras KDP14 Minggu OUM Ambilan Februari 2009.... Aku busy body tanya umur dia ~ kawan aku suruh..... tapi dia tak bagitau, dia suruh agak2.... dia kata dia mula mengajar tahun 1982.... Wei, aku baru setahun waktu tu.... So aku agak2 dalam 45++ umurnya..... So, awal2 aku dah dapat bestfriend tau.... Yang paling setia, Rezani sama Rasmin Arni.... memang ngam..... gelak ketawa jer bersama.... Lepas habish taklimat dan pengisian borang2 yang sepatutnya..... tibalah masa untuk pergi lawatan.... bayangkan kami seramai 120 orang, mengikut seorang pensyarah....
.
memang serupa anak ayam turun reban...... Kami ditunjukkan bilik2 yang penting....Yeah! Aku yang gilo2 supaya mudo sentiaso... Hehehehehe....
Sebelum balik, kami bertenggek kat tangga ni,
sementara menunggu Rezani g toilet..... Tinggi kan? Hari2 nak kena panjat2 lo....
Doakan aku kurus yer....
Sambil berpusing ke belakang,amik gambar ni....
Satu lagi pengumuman: Aku berulang setiap hari ke situ.... tidaklah perlu aku packing barang nak duduk asrama.... hehehehe... tukar keta ngan KRZ, bawak coure dia supaya aku senang cilok2 serta mudah nak parkir....
Sekian, terima kasih.....

1 comment:

Arechick Lana said...

fuh legaaa..kot tak acik cam cian je pikir..cam sedeh jek ngenangkan patin gan apiki jauh dr mommi..dan jugak bapak apiki akan kesedihan jua..TETTTTTTTTTTTTTTTTT

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog