Tuesday, February 24, 2009

Mari Balik Kampung ~ Part 1

Balik kampung aku, la... Kat Padang Jawa saja.... KRZ p camping jadi adalah lebih baik aku balik umah mak.... kalau dok umah sendirik, gamaknya nak buang air pun payah dengan anak2 ni.... Malam pertama kat rumah mak anak2 kepanasan dan tidur dengan hanya memakai diapers saja.... Hari Sabtu tu pulak, aku kena p kedai beli barang2 nak masak... malas nak pg naik reddy, kan ke susah aku nak parkir nanti....Jadi aku bawak Fatin dan tinggalkan Rafiq....Nak tengok gaya Rafiq?..... Kelakor sungguh dan sangat kesian, tapi terpaksa tinggalkan..... Dikedai, aku membeli sedikit sebanyak kerana aku belum keluarkan wang lagi..... Fatin yang seronok dapat naik motor..... Kemudian, bila balik nak masak pun berperang ngan anak2 dulu.... Rafiq asyik ngendeng saja.... maklumlah dah kena tinggal.... Ada permintaan khas dari mak.... Tunggu yer.... Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

gambo akak merempit takdo ke??

tunjuk la skit aksi wikang ke..willy ke..huahuahua.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog