Sunday, February 1, 2009

Diserang pacat!

Pada hari kedua di Kem Tekali, ada seekor pacat menyerang aku! Hehehe! Aku tak takut kat pacat tu, yang merimaskan aku adalah kegatalan tempat yang dihisap tu... Aku perasan waktu aku sibuk nak ngapdet kat opis....
Mula2 tak berapa jelas...ni aku tunjuk....kecik dan kurus jer....
aku biar jer, tak buang...
Kendian aku p kantin nak minum petang....
aku tengok2 dah gemuk dah pacat tu.... Last2 aku cabut jugak sebab dia dah berhenti menghisap darah...
siap tertidur kenyang lagik!
Sampai tak larat bergerak! Adalah dalam 5 minit, barulah pacat tu bergerak semula.... Hehehe! Amacam? Geli tak?
eeeIeee....

1 comment:

Arechick Lana said...

erkhhh!!!lagik mau kasik dia kenyang..!

kalo acik mau dh pengsan 16 kali berturut2...geli oh!!!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog