Sunday, February 22, 2009

Meet my friend, Sue...

Meet my dear friend, Sue from JB.... Kami belum pernah bertentang mata pun lagi....
mungkin sebab tu aku teringat sangat sampai termimpi2....
Kisah mimpiku adalah lebih kurang begini....
Sue bawa aku naik basikal, dia yang kayuh....
sungguh kuat dan gagah kerana mampu
bawak aku yang gemuk gedempol nih.....
Sue bawak aku p jumpa family dia....
kat situlah aku jumpa MFJ....
Ya Allah! Hensem sungguh MFJ bila tengok live....
Kendian aku jumpa ngan 3 orang anak Sue,
boleh Rhea mengendeng2 ngan aku pulak....
Macam tulah kisahnya.....
*Buat Sue, bilalah agaknya kita nak jumpa ni?

1 comment:

Arechick Lana said...

ngapdet la laju2 kakkkkk!!!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog