Wednesday, February 11, 2009

Flea Market @ MARES Club House

Takdenyer aku nak p berjalan dalam kepanasan kat situ, KRZ sama Mal saja yang pegi... aku tunggu ngan anak2 pasal Apik kan demam.... so, takde gambar kat situ..... Balik, Mal ajak kami p makan Nasi Ayam Ani Sup Utara kat Taman Puchong Indah....
Macamlah kat DD takde Ani Sup Utara yer tak?
Cik Fatin berjalan dengan penuh gaya..... Mal bersama KRZ.... Suasanan dalam kedai....
Rafiq telah membuat perangai sewaktu di restoren tersebut... beliau tidak mahu makan, duduk, berdiri, dukung dsb..... Last2 aku bawak lari pergi 99 speed mart... pun beliau masih lagi menangis....Sian dedeq..... demam..... Kemudian kami pergi Shah Alam.... buat apa pun aku dah tak ingat... deleted memory agaknya...
yang pastinya aku p lepaking di Pelita Seksyen 9.... sekejapan saja lepaknya kerana sudah sangat penat......
Yang pasti aku kempunan tak merasa bubur yang Acik masak khas untuk orang sakit tu....menyibuk jer aku nih... tapi nak juga.... nanti adik buatkan eh? Sekian, tamat cerita! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha...cian akak.bole2...nanti acik buat special utk akak.siap buh benda2 yg sedap.aitu tak sedap extra sbb org sakit nk makan kan..

cey..konpiden jek sedap..haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog