Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 23, 2009

Hancus Diet Kami!

Alkisah pada hari Rabu Acik telah mengajak aku melepak! Dengan alasan beliau sangat bushan! Aku pun bushan juga, tapi aku akan ada saja kerja yang perlu dibuat.... hehehehehe! Dah kebetulan nak keluar, aku suruh Acik parkir diumah, supaya nanti bila pulang, kami mendapat satu tempat khas untuk Reddy.... Perjalanan dimulakan dengan ke klinik bagi menyambung cuti KRZ yang masih lagi ting-tong..... Dari sini bermula episod mengambil gambar.... Dengan Rafiq yang sangat gumbira bermain di seat belakang..... Ada kejadian sebenarnya....Meh aku cut and paste dari blog Acik saja.... malas doh... . Tajok Sketsa : Gerak-Gerak Khas < -- baca cam nyanyi lagu tema Gerak Khas Suasana : Aku dan Kak pida dalam kete,KRZ berdiri di tepi tingkap sebelah pemandu. . Tiba2 sebuah kereta polis berhenti di tepi. Siap bukak lampu siren dia *tp x bunyik la siren.gilo ke hapo nk bunyik.apa kitorg ada rupe Geng Mamak ke??* . Polis : Nie kenapa parking tepi ni.. Kami : *blur.masokkan bunyik cengkerik sini.maknanya sunyi* Polis : Park tepi lagi.Mengganggu Pengguna lain. . *muka cam penjenayah.garang nk mampos* Kami : *Masih sunyi takmo layan.Angguk2 jek.* . pastu dia teros blah. helOOO encik polis,nk ketepi mana lagik. tak nampak ke kitorg dh himpit abis tepi dh neh. nape ko x suruh parking dlm klinik jek?? padahal bkn gnggu jln pon.jln tu luas lagik. lori sampah pon leh selamba wt drift okk. Sekian tamat cerita bab pak polisi.... .
Sesampai kedainyer kami terus naik ke tingkat satu..... Dah duduk, kami oder makanan,
tengok gayer Fatin, beliau macam pandai membaca saja...
huruf pun tak kenal....
Ini gambar-gambar 2 in 1 kerana, nak amik gambar Apiki, sekali dengan Acik...
KRZ yang buat2 lapar.... aku ngan KRZ macam dah biasa sebenarnya tak makan....
tapi malam ini punah segala2nya...
hehehehehe....
Pose dengan Fatin.... *Takdak sapa ajar ni tau, dia yang bergaya sendirik nih....
Kendian minuman pong sampai....
nak tengok aku minum air apa?
Tara....... Jus kedondong.....
memang real rasa kedondongnya....
*orang mengandung, sila teringin....
bukan guna kordial tau!
Macam ko gigit kedondong tu.....
Kemudian Juan tiba dan menambah pesanan makanan.... Bila makanan baru sampai separuh, Fatin dah tak tertahan lagi nak makan nasi... maka dia makan dulu....
Habish juga 1/4 nasi putih.....
Bila 2 hidangan terakhir sampai,
barulah kami makan sambil duduk menganyam dan gelak2 tanpa mempedulikan orang sekeliling...... Kami duduk punyalah lama sampai kerusi di meja lain telah diangkat dan diterbalikkan..... Bukan tak mau balik, tapi kerana makanannyer sedap dan banyak, maka tak sanggup nak balik.... hehehehehehe.... Oleh kerana kami tidak damak, maka jumlah semua harga makanan adalah murah, tambahan pula kami tidak tamak dengan oder set kecil saja....... Kepada yang mencari tempat makanan sedap dengan bajet murah serta kuantiti banyak, silalah terjah ke Thai Group Base Restaurant.... (Sesuka hati jer aku bagi nama..... yang aku ingat Groupbase saja....) Terletak di Bdr Sri Damansara! Sekian, jumpa lagi!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha...sumpah gambo patin tu sgt comel kak..cam geram gigil2 je tgk..nk kiss!nk kiss!

rindu oh sama patin.. T_T


p/s :pesal gambo buruk aku je ada di situ???uwaaaaaa..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog