Monday, February 23, 2009

Berita Sedih!

Seorang kawan kat opis skul aku nak berpindah....
sebenarnya aku dah dengar cerita ni dari mula2 dia dapat,
tapi macam biasa, aku diamkan saja....
rahsia tak boleh dihebahkan....
So, oleh kerana pada hari Rabu yang lalu
dia telah menunjukkan bukti,
maka aku boleh publish kat sini....
buktinya.... Kebetulan mereka (geng2 opis yang lama)
pakai baju sama..... cantiknya oh! Waktu aku nak amik gambar,
Masni menepek sama....amik jugalah....lagi pun dia tengah pakai baju cantik juga....
Marilah saksikan gambar2 mereka ya!

Apa pun pasti terasa ketiadaan salah seorang...

tambahan pula minggu terakhir Maz,

aku kat IPBA.... lagilah sedih!

Apa pun aku doakan all the best!

Semoga berjaya dalam semua bidang yang diceburi!

Bye! Wassalam!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog