Monday, February 16, 2009

Gas Abish!

Sedang aku menunggu nasik kering, daging yang direbus empuk..... boleh gas abish!
Adoi!
Nasib baik ringan,
ku angkat tong letak depan pintu.... Pastu call kedai runcit minta dia tolong hantar....
Belum sempat pekerjanya nak datang,
pekerja aku pulak datang melawat..... Bila dah ada gas,
baru aku masak lauk+sayur (2 in 1) untuk anak.....

Sekian kisah untuk malam tadi....

3 comments:

Arechick Lana said...

eksen je apiki kan...eheheh...akak maska nasik x pakai rice cooker electric tu ke??dasat....terer ek..huhu

Suejoshua said...

Apa daa tengah masak gas abis! kau dah kenapa masak tak pakai rice cooker! kalau aku memang tak kose, lambat! tapi lagipun kat DK takde gas! hehehe...

Aida Fidah said...

Sebab masak sikit: satu pot saja.... kalau lebih, pasti akanku guna rice cooker.... aku ini tidaklah serajin mana.... hehehehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog