Monday, February 9, 2009

Fatin's First Drawing!

Dah lama dah aku nak ajar Fatin menggunakan berus dan cat air ... puas ku cari berus ntah ke mana hilangnya.... Akhirnya aku teringat yang aku ada beli baru dan aku tinggalkan kat skul... Bila bawak balik, dapatlah melaksanakan niat di hati...
kebetulan Dedeq tidurdengan KRZ....
jadi kami pun memulakan operasi.... Walaupun hasilnya tidak seberapa, sekurang2nya aku dah ajar penggunaan berus,
cara celup berus dan cara nak mewarna.... nampak macam faham dan boleh buat...
harap2 aku dah bagi ilmu yang berguna untuk dia..... Bila sudah satu kerja, dia rasa nak lukis lagi... buat yang dot2 ni pulak... berus depan kamera adalah hasil kreativiti dia eh....
takde aku ngajar...
semua dia buat sendirik....
Hehehehe!
Fatin Oh Fatin!
Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

saya sgt soka gambo tongkat dagu itew...
ishk2

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog