Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 24, 2009

Mari Balik Kampung ~ Part 5

Cerita balik kampung berakhir pada entry ini... Pagi2 Ahad, aku masakkan spaghetti goreng mee..... Sepeket spaghetti abish ku masak.... lebih kurang 2 peket mee kuning... Lupa aku nak amik gambor.... Yang penting mak aku puas makan.....
Sambil2 layan anak2 aku.....Aku bajet nak balik tengahari tapi Amat call soh tunggu.....
Dia belikan piza untuk makan ramai2.... Kemudian terus p hantar Ali,
kat umah Kak Na kat Kg Kuantan.... Rafiq baru jer dodo, so aku tak masuk umah....
Pastu Amni datang jumpa aku.... Tak tunggu lama sebab KRZ dah otw,
jadi kena cepat.....
Tapi hujan lebat,
dan ada accident yang menyebabkan kesesakan.... Tambahan pula aku mengantuk sangat,
jadi aku memandu perlahan saja....
Akhirnya aku sampai juga ke rumah.....
Sebab tak larat sangat terus tido....
argh!!!! Lega!

1 comment:

Arechick Lana said...

patin buat peace kah????

*pengsan!*

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog