Friday, February 20, 2009

Penawar Duka

Alkisah KRZ telah pergi meninggalkan kami.... dia pergi ke Batang Kali! Ada perkhemahan.... dengan berat hatinya aku melepaskan KRZ pergi.... Sambil aku kemas2 rumah sebab bercadang nak ajak bebudak lepaking umah aku jer.... Kalau ajak lepak rumah harus kemas, kalau tak, malulah Tuan Rumah yang dah sememangnya pemalas..... Sambil2 tu aku nak tunjuk gambar Rafiq mengemas sebagai penawar duka untuk peminat setia blog aku kerana aku telah 2 hari tidak ngapdet!
Asalnya kedudukan rak kasut adalah dibelakang pintu.... tetiba sampai ke tengah rumah apa ke hal? Lantas ku pergi siasat,
abish bertaburan kasut anak2.... Penat jugak ngan Rafiq ni....
aku kemas di bilik, dia kemas di depan...
Hai anak bertuah!

1 comment:

Arechick Lana said...

akak ajak sape datang umah??x dapat jemputan pon..huuuu./

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog