Saturday, February 14, 2009

Valentine's Day Deco

Hari Khamis ari tuh kan aku kena migrain.... bila dah makan ubat dan tido sampai tengah hari, aku dapat tenaga petang tu.... so, KRZ ngajak aku p tengok Upin&Ipin kat TGV.... sebelum sampai TGV, kami jalan2 kat groundfloor, tgk Guardian ada buat promosi.... Ada heart besar tau kat pintu gerbang dia.... tapi tak berapa cun pasal nampak putihnya sikit2..... Tapi, apa pun aku suka gambar ni.....
Cantik!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..a'ah..buruk ada lopong2 sana sini...cincai beno dia deco...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog