Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 5, 2009

Sayonara!

Oleh sebab aku ngan KRZ antara yang paling awal menyerbu kantin... macam malu2 kan, berhenti dan paksa Abg Tan amik gambar kami... Pastu baru p jengok lauk-pauk yang dihidangkan.....Banyak.... dan nampak macam sedap.....Sesudah makan, sempat aku bergambar dengan Pengarah JPS.... Jangan jeles yer.... Ini bos besar yer, satu Selangor.... Pastuh, ada kengkawan yang mintak aku amik gambar depa.... amikla sekeping buat jaga hati..... Sebelum beransur pulang, aku dok melepak tengok ikan dalam kolam depan chalet.... geram jer.... ada depa boleh bela rohu, patin..... Kolam ni memang cantikla.... siap ada 'sabre tooth tiger' lagik.... last sekali, aku ternampak ni..... Cepat teka, apakah namanya? Sila beri jawapan dalam BM dan English yer.... Sekian, tamat sudah! Bye!

3 comments:

Emy said...

bkn belalang @ grasshopper ke,cikgu??

Arechick Lana said...

ulat ganchong...hahahaha

Aidafidah said...

Dua2 pong salah....
1. Praying mantis
2. Mentadak

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog