Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 12, 2009

Penyakit Student!

Alkisah tetiba malam tadi kepala aku jadi terhamat sakit..... Sebenarnya, waktu latihan merentas desa tu pun aku dah rasa semacam, tapi aku gagahkan juga.... tambahan pula ada Pengakap, lupa kejap kat sakit aku...
.
Pagi tadi aku bangun dalam kul 5, melayang2 perasaannya.... tidur semula kekonon boleh elok.... Fatin pula terjaga "Momi, angun cepat, Fatin nak cucu!".... aku memang tak larat, ku suruh KRZ tolong.... nasib baik dia boleh bangun....
.
Kemudian, aku teringat belum iron baju lagi, melayang2 pg amik baju nak iron dalam bilik kain... Petik suis, seterika menyala, aku tumbang kat situ.... KRZ nasihatkan aku suruh p klinik... Memula aku p klinik kerajaan...
nak berjalan pun terawang2..... jauh dan sayup je perasaannyer.... dapat no 1076,
walau aku sampai belum pukul 8 lagi....
Sempat aku paksa makan..... takdak selera!
.
Then, sambung tunggu giliran....
korang pepaham sudah macam mana kat situ...
.
tak puas hati, aku p Klinik Dr. Idzham pula....
dapat ubat terus aku pulang.......
Teringat pagi tadi aku call Hana bagitau dia aku tak sihat, boleh dia ketawakan aku, kata takkan demam sambung belajar?... aku gelak jer waktu tu...
.
tapi bila sampai umah ni baru teringat... dulu aku waktu belajar memang macam2 sakitnya.... Migrainlah, imsomnialah... siap kena appendicitis....
.
bila dah keje takde semua...
.
tup2 dapat tawaran baru, belum mula pon.... Awal2 dah kena attack!
.
Aku sedar, kita ni makin lama umur makin meningkat, usia makin menurun.... otak makin tumpul....Nak kena usaha semula ni...
.
Apa pun aku harap korang semua akan doakan kejayaan untukku yer....
.
Udah yer, aku nak makan ubat, pastu nak pergi horizontal pulak...
Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog