Saturday, February 14, 2009

Jom tengok wayang!

Lepas beli tiket, beriya2 anak2 nak posing depan poster Geng tulah.... aku pun taram amik barang sekeping dua....memandangkan masih awal lagi..... dan perut bergendang gendut tali kecapi.... Makan berbondong2lah kami turun ke arena..... otw tu, bagi Rafiq bertatih.... menyinggah2.... memegang itu ini....Port biasa kami, berdekatan dengan mamak stall....
Gambar ni Fatin yang amik yer.....
kami makan nasi goreng.... lepas habish, KRZ kata lapaq lagi.... jadi p oder roti tisu pulak.... Selesai makan.... naik atas semula.... beli bekalan untuk mengunyah sambil menonton.... Alkisah, Fatin buat pertama kali dapat menonton sehingga ke akhir cerita.... dah nama pun minat sangat kat upin&ipin kan..... Ceritanya memang besh dan sangat rugi kalau korang tak tengok.... walau pun katun tapi watak2nya hidup jer.....Oklah yer, sekian.... jumpa lagik!

1 comment:

Arechick Lana said...

yes...sangat best citer ni!!!maka marilah kita lepak upin balikk...oppp..opp...hahaha.

sila print

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog