Saturday, February 14, 2009

Rabu Yang Memenatkan!

Memang, aku dah start sakit kepala, balik umah siap tertidur lagi....
so, abaikan muka sembab aku nih....
tapi aku gagahkan juga sebab hari ni ada Pengakap! So, takde gambar cuter Pengakap, terus skip ke latihan merentas desa. Ditemani oleh teh o ais, dan hutan rimba, aku menanti dengan penuh sabar.... Trek kali ini dipendekkan oleh kerana masalah kekurangan guru... kat tempat aku jadi ditemani oleh Mary dan Hafiz.... Bila semua budak dah sudah, aku kembali ke sekolah..... Mengambil gambar kawan2 yang masing2 dah berbunyi begini, pasni dah takde dah blog..... bila aku kata ada, depa sambung kata, takdelah muka depa dalam blog.... jadi aku tepek muka hangpa semua..... Dan akhir sekali gambar air mineral beroksigen yang diminum oleh anak Shery.... macam2 budak sekarang kan? Air mineral biasa pun tak nak minum.... Haih!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog