Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 17, 2009

KRZ Demam! ~ Part II

Oleh sebab KRZ tak bangun2 dan bubur nasik sampai dah sejuk, aku paksa dia bangun, suruh dia makan.... tak selera katanya.... pastu panas makin menjadi2..... aku ajak p klinik terus! Sebelum pergi aku pesiap anak2 .... Rafiq ok lagi.... Fatin tak mau aku salin diaper, aduh! Dahlah KRZ dah tak larat sangat tuh.... dia buat perangai pulak! Siap tarik2 muka lagi.... lucu, aku sikit pun tak terpengaruh tengok muka dia, ketawa lagi besar adalah! Sesungguhnya aku memang kejam! Hehehehe! Last2 buat2 gaya tinggal Fatin kat umah! Bila dah terhambur tangisan, baru nak salin lampin dan pakai baju...... Belum sampai klinik KRZ minta jambu..... dia makan banyak juga, bagus dia nak makan, dari pagi tak jamah makanan....
pucat lesi muka.... Seperti biasa klinik kami..... Oklah, cerita dalam klinik dalam part III.
Ada kerja sikit nih....Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog