Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 13, 2009

Bujang Terlampau ~ Amaran!!! Ini entry 18SX!

Haha! So punny tengok gambar ni....
.
Sedang aku pecut ngapdet, tetiba Fatin datang mengadu. "Momi, Apik bukak pampers!". Aku terus menoleh tengok Rafiq depan pintu bilik Fatin.
.
Rupanya, Rafiq naik basikal Fatin dan tersangkut lampin pakai buangnya pada seat. Hell funny! Terus aku g tau KRZ "U should have seen this!" <----- sila percaya aku cakap omputih ngan KRZ.
.
Tapi KRZ tengah khusyuk racing keta. Maka aku capai DSLR aku dan snap gambar punggung tak berapa putih serta beruam ini..... Buat Rafiq, sekiranya kamu dah cukup dewasa nanti dan terjumpa entry ini, maafkan Ummi. Sebenarnya pada waktu entry ini dibuat, kamu buat apa pun, org consider comel.... Tak gitu kawan2?
.
Bye the way, aku nak dodo awal malam ni. Tu yang aku pecut ngapdet dan juga entry pendek2 saja. Sori yer. Jumpa lagi lain masa. Wassalam. Bye!

3 comments:

ryn's said...

hehe..spiderman berpampers bermaen basikal...

Arechick Lana said...

mwahahaha..sangat lawak ini entry..bole kubayangkan kak...musti guling2 gelok.aduiii

Emy said...

kelakar siot.. tp xpe tatap comel bgku.. miahahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog