Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 10, 2009

Melawat Newborn Baby!

Dah hari ke-20 baru aku kesempatan pergi. Kebetulan KRZ pun ada kelas tambahan makanya dapatlah aku p melawat Kak Azah dengan anak barunya. Kenapa boleh lupa tanya namanya ntah! Kata Kak Azah, depa tengah bersiap nak g spital kerana puting anaknya membengkak. Nasib baik ada Mas yang memang pada aku cukup pengalaman dan cekap la menjaga dan menguruskan baby! Dan aku buat pertama kalinya baru tahu, memang anak perempuan (sewaktu baru lahir) akan menunjukkan ciri-ciri keperempuanan. Sama ada mengeluarkan cecair seperti susu atau pun cecair seperti darah. Seingat aku, Fatin dulu pun ada juga sikit. Tapi aku macam tak perasan dan ingat sangat kerana mak mertua aku yang banyak belek Fatin dulu. Hehe!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog