Tuesday, August 25, 2009

Topeng Muka

Hari Ahad lepas KRZ bawak aku ngan anak2 jalan di KL. Niat beliu nak meninjau2 peralatan handy untuk aku. Almaklumlah aku dah lulus peksa kan. Jadi harus ada gadget yang bersesuaian la.
.
Pastuh, aku terasa bimbang sebab KL tu satu tempat tumpuan orang ramai. Bukan dari Malaysia saja, dari merata dunia pun ada. Aku mengambil langkah singgah di farmasi terdekat dan membeli topeng muka. Kami pakai dan pakaikan anak2 juga. Pandai juga anak2 tak tanggalkan selagi tak nampak sama ada aku atau KRZ tanggalkan. Yang Fatin pulak, ketika KRZ bukak topeng untuk bertanyakan harga barangan, siap marah lagi, "Ayah, tutup mulut!" Haha! Pandai la sangat. Rafiq ada sikiiit problem nak tanggalkan, sebab gatal agaknya sebab hidungnya naik bintik2 merah sebab besi kat topeng tu kot! Oklah yer, nanti aku sambung lagi. Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog