Tuesday, August 11, 2009

Lempeng & Gulai Tawar

Huhuhu... sedey tau. Rupanya KRZ kata gulai aku tawar dan tengok bekal yang kuberikan sikit jer dimakannya. Tapi yang aku hairan, aku bawak bagi kawan2 kat skul makan, takde pulak depa kompelin apa2. Tak apalah, aku anggap kawan2 aku jaga hati aku la.
.
Perhatian buat suami2 sedunia, ketahuilah bila isteri masak tu apa yang perlu anda buat hanya makan. Sedap tak sedap hal no. 2. Kalau bekal yang disediakan tak sedap, buang sajalah. Janganlah pandai nak kompelin jer.
.
Tak kiralah isteri anda tu suri rumah ker, keje macam aku ker, tapi bila isteri dah sediakan tu, hargailah sikit.....
.
Kalau memang teruk rasanya, tunggulah masa yang sesuai nak bagitau. Bila bagitau tu, lapik2 la sikit. Waktu KRZ bagitau aku, time dia jemput aku balik skul. Dah la penat, lagilah bertambah penat.
.
KRZ jenis yang pemasin. Sedang aku sentiasa berjaga2 sebelum terkena penyakit yang tak akan sembuh. Esok2 kena makan ubat seumur hidup, tak ke susah? Haih!

2 comments:

Arechick Lana said...

uii..penuh emosi entry ini..hehe

apakan daya kak..kira akak ok ar tu..

kalo acik masak sok ntah camne la ghupenya makanan tu.. T_T

akak_bieza said...

Salam,

Alar cakap jea ngan dia tak elok makan masin sgt nanti kena darah tinggi =) hehehehe

Selamat Menyambut Ramadhan semoga ibadah puasa diberkati olehNya.

Take care

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog