Wednesday, August 12, 2009

Choki Choki & Bakso

Petang tadi lepas jemput anak kat umah pengasuh, bersinggahan kedai mamak yang selalu kami pergi tu. Aku pikir nak makan roti canai.
.
Memang agak payah nak ajak Fatin g Anwar ni aku tak tau napa. Kena rasuah dengan aiskrim atau apa2 dulu. Hari ni pergi kedai runcit tu tetiba Fatin tak mau aiskrim. Pilih punya pilih dia nak choki choki. Nasib baik pilih coklat, kalau gula2 KRZ akan marah aku tau, haha! Dari kedai runcit yang bersebelahan dengan restoran mamak tersebut, aku ternampak gerai bakso lalu mengodernya. Sedap, pedas dan best! Kerana kepedasan terlalu, tetiba rasa bibir aku terasa ala2 Ning Baizura. Padahal tak pun. Perasaanku saja!

2 comments:

Arechick Lana said...

tak penah seumor idop try bakso even belajo kt JB dlu melambak2 org juai..

mungkin sbb troma tgk citer antu indon tajuk Perjanjian Dengan Setan di mana bakso bulat2 tu bertukor menjadik kepala org..scaryyyy..terus fobia sampai ke sudah.hishkkk!

ryn's said...

wawawa...acik..scary citer kamu...
try lah acik..sedap gak tuh..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog