Friday, August 7, 2009

Repair Kasut!

Alkisah aku g ke tukang kasut untuk merepair kasut sukan kesayanganku. Boleh si tukang kasut tanya dah berapa lama aku pakai, aku siap bagi info yang salah.
.
Aku jawab setahun tapi rupanya kata KRZ dah 4 tahun. Iyerlah, rasa macam baru jer belinyer. Kata si tukang kasut lagi, kasut original. Kulitnya jelas kelihatan.
.
Aku tanya, macam mana dia tahu? Aku sendiri pun memang tak tahu macam mana nak cam kasut tu ori atau tak? Dia kata tengok kualitinya lah... Oh! Aku iakan saja.
.
Memang waktu beli ni KRZ kata pejam mata je sebab payah nak dapat kasut yang ngam2 saiz kaki aku. 7 1/2. Kalau kasut biasa, nak beli saiz 7, kecil, saiz 8 pulak, besar. Dan cepat benar punahnya.
.
Tapi walau macam mana pun aku memang sayang sangat kasut sukan aku yang buruk tu.... Hehehe! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

ada bau 4 tahun lepas x???gagagagaga~

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog