Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 7, 2009

DSLR masuk klinik!

Huh.... dah berapa kali entry yang aku suka menjahanamkan harta benda KRZ sepanjang ketiadaannya kan. Yang terbaru DSLR kesayanganku.
.
Walau pun KRZ bagi kat aku, aku sentiasa anggap kamera tu beliau yang punya kerana hanya beliau yang benar2 bijak menggunakannya.
.
Pada suatu hari, iaitu Selasa yang lepas, aku bawak la kamera tersebut ke skul kekonon sebagai back up untuk photoshoot staff sekolah.
.
Waktu candid mandid semua jadi pulak!
.
Time kami semua ready posing maut tetiba terus gelap, dan keluar ikon busy! Panik sebentar aku kat situ.
.
Kawan2 tenangkan kata SD card rosak la, bateri kong. Tapi bila kutukar SD kad yang lain, masih sama, bateri pun aku charge tapi masih tak mau idop!!!! Waaaaa!!!!! Terus aku kol KRZ kat skul untuk bagitau hal sebenar.
.
So bila balik, KRZ terus google kat tenet dan 1000D sebenarnya itulah satu2nya problemnya. Ramai owner 1000D menghadapi masalah yang sama. So, malam tu kami terus g hantar kat Canon Centre kat OU.
Saksikan gambar2 yang tak seberapa ni semasa kat situ.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog