Tuesday, August 25, 2009

Coure New Look!

Amacam? Gempak?? Bukan niat aku nak menunjuk, ok. Karang ada pulak yang meroyan bila baca entri nih. Lama tak nampak kelibat coure dalam entry kat blog nih, maka aku publishkan sikit2. Bukan apa, kami barulah mampu nak merepair cacat-cela yang ada.
Ni gambar sebelum......Ni pulak selepas.....
Dan KRZ dah tentu happy-happy semacam.
Tapi dapat jer bawak, suruh KRZ tengok dari belakang. Haha! Sekali sekala bawak kereta manual, maka aku merempit! Tapi aku merempit perlahan2 je tau<--- sila percaya. Syiok juga sekali sekala melayan!

1 comment:

Arechick Lana said...

WUIYOOOO,,BONET ITAM SEYHHH..DULU X KAN??
DH ILANG INGATAN SBB DH LAMA X TGK COURE... :p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog