Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 27, 2009

Tak Senonoh ~ Pembaca bawah umur sila tutup mata!

Hmmm.... aku amik gambar ni dari rumah. Ke rumah bawah blog sebelah. Yang aku perasan, family tu ada anak kecik2 dan aku agak mungkin ada sorang anak dara yang biliknya di tepi laluan nak ke taman jer.
.
Yang boleh aku agak ada anak dara tu pasal selalu aku nampak buipren dia bertenggek kat tingkap bilik dia. Adakalanya bertukar2 baju pulak. Atau mungkin juga anak bujang. Entahlah.....Ketika hujan turun seorang anak muda keluar dengan memakai boxer lalu menari2 tak ketahuan gayanya.
.
Mula2 aku tengok kerana nak tahu, apa yang bising2 terjerit2.
.
Rupanya2 ada rain shower.
.
Sebab depa sudah lebey buat bising dan sangat over, aku p la amik camera dan amik gambar. Nak sangat orang tengok kan?
.
Amik kau aku publish bagi satu dunia tengok!
.
Yang tambah menyakitkan hati,
siap ada kawan rakam lagi aksi tak senonoh tu.
.
Hai, ada hati nak keluarkan kat youtube ker?
Macam2 budak sekarang ni, kan?

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog