Tuesday, October 20, 2009

Berkunjung Pula ke Rumah Rakan

Dari rumah aku kemudian kami terus kerumah RB/Kaksma yang terletak di Pedas-Linggi. Ketibaan kami disambut meriah dengan fries dan puding roti mabeles tersedia untuk dimakan. Terima kasih buat Abg Rad dan Kak Sma yang bersusah payah menyiapkan semuanya. Rojak Kak Sma memang POWER, sebab KRZ mengaku ada niat nak perabis yang dihidangkan tu. Nasib baik beliau masih boleh kontrol. Nasib tak baik, pasti aku tak merasa sebab aku g ke meja makan tu agak lambat dari depa. (Depa adalah : KRZ, MFJ, Kodai & Acik) . Tapi aku suka sangat laksa johor tu,sedap! . Anak2 pula macam2 perangai tau! Rafiq betul2 layan diri memunggah sana sini. Acid tengok jer kelakuan budak comot tu... Minta maaf Tuan Rumah yer... Fatin pulak, mengekor dak Rico mengendeng PSP. Haha! Tak sedar ker kamu tu kecik lagik! Hehe! . Sebelum balik posing bagai nak rak. Sedih pasal gambar aku ngan Kak Sma berdua jer takder. Lain kali kot. . Akhir kalam, terima kasih pada Tuan Rumah kerana sudi melayan kami yang kuat makan dan anak2ku yang melasak. Jangan serik yer!Malas nak ngapdet cerita kat sini kerana sangat payah nak menaip.

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog