Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 12, 2009

Gaya Anak2 di PUB

Haha! Bukan pub untuk berjimbaan <--tiru ayat Acik nih! Tapi kat kemping kat skul. Masing2 ada saja kerja nak dibuat. Tapi Rafiq paling susah pasal tak boleh jauh dari aku. Itu yang buatkan aku terlepas Night Walk malam tu. Ni aku masuk khemah anak2 khas untuk amik gambar Apiki dan aksi Fatin kuambil waktu dia sibuk buat simpulan & ikatan yang ntah apa-apa. Tapi jangan tak percaya kerana mendapat pujian dari Liza katanya agak kemas juga hasil tangan Cik Fatin tu.... Ngeh3.... Percaya atau tidak, camping bukan perkara baru buat anak2 aku. Mana2 tempat yang boleh, akan kubawa mereka. Udahnya nama minat aku ngan KRZ, jadi anak2 haruslah ikut minat sama. Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog