Monday, August 3, 2009

Sakit Tekak!

Dek kerana berhujan panas dan menjerit sakan, aku sakit tekak yang kraktikal (perkataan asal kritikal). Ngalahkan itik pulak suara aku, paling teruk adalah pada hari Khamis lepas.
.
Ni dah ok skit. Saja cari bahan buat penawar rakan2. Walau takde muka aku. Ada satu kisah lucu, aku google cari imej yang berkait sakit tekak. Banyak la pilihan gambar. Dan yang paling lucu adalah gambar ni. Aku terbahak sorang2 lagik (macam waktu lepas baca entri relevan Acik tue!) Kali ni aku tak mahu dituduh gila dan terus bagitau kawan2 yang ada kat computer lab ni gambar ni....Mintak maap tuan punya gambo. Yang aku rasa lucu tu macam takde kaitan pun dengan sakit tekak. Ini namanya masker untuk facial... Haha! Babai!

3 comments:

Arechick Lana said...

dingeo
wakakakakak!!!

sangat tak senonoh gambo tu kak.
masih kompius pasal tekak dengan masker muke..muhehehe

muke layan plak tuh mamat tu..adeiii..

positip la.mungkin nama dia MOHD TEKAK ke apa... :P

alieza @ ayiez said...

kuwangkwuangakuwba...btui2 ape kne mengena masker dgn tekak...kot masker tu duk msuk dah dlm tekak kot..tu yg kuor kat muke..hehehhe..npk sgt xlogik..ehhe

ryn's said...

hahahhaha..tergelak beso aku weh....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog