Sunday, August 16, 2009

Umbrella Girl

Hehe, nilah entry terakhir hari ni. Takde apa dah nak kongsi. Kan aku g jemput Dak Rafiq tadi, aku sarung sweater pasal aku pakai baju pendek. Udahnya Fatin mintak jugak nak pakai sweater. Nasib baik ada satu yang abang sulung aku belikan waktu dia belajar kat UK dulu. Sebenarnya dia belikan untuk anak buah aku yang sulung. Dia dah form 4 mana muat lagi. Pastu sibuk nak pegang payung padahal hari dah tak hujan lagi. Haha!

2 comments:

Arechick Lana said...

baju sangat besar..sungguh hip hop.haha

rad said...

comel kene pula dgn payung tu, lagi la nampak comel (cute)

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog