Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 21, 2009

SELEC 2009

Hm... sorilah lambat benar aku ngapdet nih. Takpelah tengok gambar dulu. Sebenarnya aku dengan Aimi bertugas kul 12 sampai kul 2 ptg. Tapi sebab aku kena buat bunting, aku datang awal nak setup semua benda. Org kuat booth kami dah tentu Janet. Dia yang tunggu dari pagi sampai petang.
.
Setiap yang datang ke booth kami akan dapat cd yang mengandungi bahan action research. Tapi kena sign la dulu.
.
Gambar kaki tu merupakan kaki orang kekenyangan.Yang aku suka kat SMK Seafield, USJ 2/5 tu adalah makanan yang disediakan adalah SUPERB! Haih! Asyik postponed saja aku punya diet! Ngeh!
.
Dan last sekali baru ada gambar aku tapi lupa nak tanggal mask. Rasanya korang kenal kot aku, dah tentu aku pakai baju Pengakap setiap hari Rabu. Till next entry, chiaos!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog