Wednesday, August 19, 2009

Entry Siang Sampai ke Malam

Sangat tidak berdaya nak buat entry banyak2. Semua aku compile dalam satu entry. Aku dapat surat yang mengatakan aku kena hadir selama 2 hari di SMK Seafield di USJ 2 sempena SELEC. Malas nak citer pasal selec ni sebenarnya. Penat. Nanti2 la kot. Kalau ingat.
.
Kebetulan dari hari isnin malam tu (malam Selasa) aku diserang migrain. <---bukan immigran a.k.a pendatang. Sampai pagi2 KRZ kata dia dah lama bangun, kejut aku dari kul 5. Lebih kurang 6.30 baru aku terbangun.
.
Dan bila bangun, my head was like spinning and sangatlah sakit. Korang boleh bayangkan agaknya macam mana sakit tu kan? Macam nak pecahkan kepala la, kasik keluar itu sakit.
.
So, i called Aimi and tell her i couldnt make it. Jadi KRZ g skul sorang. Tapi kul 10 tu, aku rasa ok sikit, aku pun keluar rumah g jemput Aimi. Dalam kepala fining2 dan sakit2 aku gagahkan diri jugak. Kang tak pergi situ, kalau depa kol skul, aku takdak, sah2 depa kata aku monteng.... Ini jer gambar satu waktu siang. Waktu aku g jemput Aimi. Balik tengah hari tu ada satu peristiwa menarik, tapi terpaksa masuk entry lain, sebab agak menarik la juga. Nanti la aku ngapdet lagik.
.
Bila petang, kepala aku sudah ok, dan malam tu ada perjumpaan dengan pemegang callsign 9M2 (Lesen Amatur Kelas A). Khas untuk mendapatkan tandatangan mereka. Kalau tak, aku tak dapat lesen tau!
.
Berjanjian jumpa dengan rakan Pusat Kokurikulum di Petronas selepas National Zoo. Kendian, gerak g Taman Ukay Perdana 4. Sambil tu ada aksi Fatin baca buku. Amik gambar sampai terkembang hidung! Ikut sapa la tuh? Haha! Kendian, jumpa2 kawan, isi2 borang, bayar2 wang, sign2 borang, kami pun pulang. Sekian, wassalam. Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

patin nampak matured!

Aidafidah said...

Belakon saja, haha!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog