Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 13, 2009

Newborn :~ Anak Dara Khaty

Lama rasanya aku tak blog out pasal Khaty. Banyak jugak gambar beliau dalam simpanan aku tapi tulah kerana nak bertangguh, aku jadi lupa segala.
.
Alkisah petang tadi aku g melawat Khaty & her newborn baby girl. Tembam sungguh! Tomeiii jer....
.
Memula aku macam gayat nak pegang! Almaklumlah, dulu kedua2 anak2 aku, bonda KRZ yang jaga lebih berbanding aku. Tapi bila pegang, indahnya perasaan tu.... Tetiba rasa nak berbaby pulak! Tettt!!!! (Kata KRZ beliau nak tarik handbrake sementara!)
.
Anak dae tu dah pandai nak org pegang.... Bila mama dia letak, dia bunyi2 manja... hehe... syiok je.
.
Hmmm ada satu kisah. Itulah kali pertama aku g Spital Selayang sebenarnya. Dan sudah ditipu sama Nor & Noni. Katanya waktu melawat sampai kul 7. Haha! Nasib baik tak dihalau Mak Gad!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog