Saturday, May 2, 2009

Amaran Pengawas!

Nak tahu cerita tentang pengawas? Sila klik sini --> PENGAWAS. Pada suatu malam, cey, aku telah berjaya merakamkan aksi pengawas yang bernama Cik Emy memberi amaran kepada Biebo! Dan Biebo telah berjaya buat muka seposen. Hehehhehe! Kelako betul melihatnya. Sebenarnya ada kisah malam tu, tapi aku masih lagi belum berkesempatan nak bercerita pada korang... Tunggu aku lapang2 ek! Bye!

5 comments:

pepcoy said...

awek yang tunjuk jari tu macam nak tersenyum, lontarkan lagi,lontarkan lagi ye,jgn simpansimpan, baru impression marah tu sampai. Rasa mcm pengkritik af la pulak.

Fida said...

Ada bakat abang PC ni, terukan mengkritik! hehehhe!

Dak Emy tu memang nak tergelak pun... Tak tahan nak ketawa membayangkan jadi pengawas!

Hehehhehe!

ryn's said...

heheh..ni mesti time acik takde di samping bobo nih..

Arechick Lana said...

adui..sakit2 perot acik gelok..kelako giler..pandai dua org ni berlakon..tepuk.tepuk.

sumpah x paham nape kodai wat muke camtuh.terlebih menghayati watak kah??

Emy said...

kelako tul gambo nih.. igt nk wat aksi saje2 je.. rupenye dai pun leh wat muka lak.. ya, sesungguhnye aku adalah pengawas yg b'kaliber.. muahahahahaha..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog