Tuesday, May 26, 2009

Jom Bukak Hamper!

Sampai jer umah, lepas antar KRZ, anak2 terus terpa hamper yang KRZ dapat. Bukan main seronok lagi bila nampak tau,
Fatin siap peluk dengan kaki... Over kamu yer!
Rafiq pula first time dapat menikmati
kegembiraan membuka hamper.... Ketawa dari mula. Last dapat hamper waktu main boling
mewakili D'Carbo kat Shah Alam.
Klik sini kalau nak review la....
Waktu tu Apik kecik lagi....
dan hampernya dipunggah sebelum sampai umah....
Fatin pulak, adalah 2-3 kali....
Mula2 waktu raya tahun 2007....
Rafiq dok dalam perut lagi....
Pastuh, seingat aku la....last punggah hamper
waktu KCT bagi sempena kelahiran Rafiq.....
Ok tamat flashback.....
.
Memang terhibur tengok gelagat depa tau. Bila dah bukak, masing2 amik mana yang depa berkenan... Pastuh bergambar bersama makanan..... Hehehehhe! Aduh, memang tak boleh blah tengok Fatin buat2 gaya amik makanan, gaul2 dan makan, tengok gambar ni, kira tin laici tu macam pinggan dia la....
pastuh siap minum2 air..... Apik tengok jer....
Meh aku tunjuk gambar close up..... Akhir sekali, inilah dia barang2 dari hamper tuh....
Sampai jumpa lagi nanti.... bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hahaha...patin kelihatan sangat dah besor la kak..

lama x ketemu... T_T

ryn's said...

patin semakin beso semakin menyerupai umi nye...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog