Wednesday, May 20, 2009

Idea Rafiq!

Hmmmm.... Gambar ni sekali ngan gambar Fatin tadi, tapi saja nak banyakkan entry... huahauhau!
Rafiq.......
tengok bintik2 di muka beliau! Itu adalah bedak, dan aku tak tau macam mana boleh jadi bintik2 keras yang tak tertanggal bila digosok! Anak bertuah!
Perihal Rafiq pagi2 bila aku otw ngantar depa ke umah pengasuh, pasti nak kena rasuah gula2 paling gurang sebiji! Tau2 jelah depa ni setting ngade2 ngan aku, jadi memang terpaksa bagi untuk buatkan Rafiq duduk senyap!
Kalau tak memang tak sampai lah aku ke Lembah Pantai tiap2 pagi....Pasni aku ngan KRZ dah setuju nak hantar depa kat nurseri! Baru hangpa tau! Pegi 7 balik 7.... Hantar gelap, amik pun gelap! Hahahhaha!

1 comment:

Arechick Lana said...

cam gelok jahat je tu kak..hahaha

sian depa kan..mak angkat dia x rindu kaa?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog