Friday, May 22, 2009

Fatin yang masak??

Pada suatu malam, Fatin mintak nak makan Bebbit.... Pastuh berialah dia nak masak... Dia sibuk mengacau aku jer, aku sebenarnya tak mau bagi, sebab kalau dah tumpah kemudiannyer, keje aku yang bertambah, tapi kerana aku percayakan anak dara aku tuh, aku bagi jugak dia membancuh tepung tu. Biasanya resepi lempeng untuk Fatin, pasti akan ku masukkan sebiji telur, tapi KRZ belum beli lagi telur, aku bancuh dengan air susu berkrim. Tambah sesudu garam, eloklah lemak manis tambah masin. Dan special juga untuk Fatin, gunakan minyak sapi (sebab marjerin sudah abish!) ~ Semua barang sudah habish kerana nak beli stok baru kekononnya lepas pindah umah.... lambat lagi la... tak tau bila. Apa pun sampai jumpa lagi nanti, bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

bila akak pindah??

house warming plak bile??haha

ryn's said...

waaa...lempeng rabit..kusangkakan lempeng koyak..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog