Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 22, 2009

Ayam Masak Kicap Chinese Fusion

Malam tadi aku dah cakap ngan KRZ awal2 lagi yang aku nak pulun wat assignment! Pastuh KRZ belilah lauk2 dan telur. Dia yang masaknyer. Mula2 dia masak sup ayam, kendian goreng telur dadar.....pastuh buat ayam masak kicap special! Pasal apa special? Pasal KRZ letak telur dan tepung jagung! Wei, first time aku rasa tau, bila aku tanya nama apa lauk tu, KRZ kata dia tak tau, jadi aku nak namakan Ayam Masak Kicap Chinese Fusion... Pasal rasanya macam masakan ala2 Cina gitu... Sori, gambor lauk itu saja takdak pasal tak tertahan nak nyam2.... Hehehehe! Anyway thanks to you my beloved KRZ. Lain kali masakkan lagi yer? Wassalam!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..pandai eh memasak.bagos.

tp npe byk sgt mkn ayam???
camne nk kurus nih??tp takpe.mkn jela.bole je kita tembam bersama2.haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog