Thursday, May 21, 2009

Tag: Mempromosi Pasangan Anda!

Terima kasih Cik Emy kerana sudi mengetag!
Silakan sesiapa nak tag aku lagik!
Aku rela!
.
Siapa nama pasangan anda?
- Khairul Rizal Bin Hashim
.
Nickname ?
- KRZ (dalam blog akuh)
- Jai (family panggil)
- Lebai (kawan2 sekampung dan sewaktu dengannya)
- Rizal (tak berapa formal)
- Kilo Romeo @ Cikgu Romeo (Rakan SCS)
- Khairul (Kengkawan kat Caltex Seksyen 13-dedolu la...)
.
Berapa umur pasangan anda?
- 12 Julai ni 30 tahun dah....
.
Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
- Radio amatur
- Kereta
- Mancing
- Pengakap
- Outdoor Activities
- Indoor Games
- dan banyak lagi.....
.
Apakah karektor pasangan anda?
- penyabar
- pendiam
- suka buat tak tau @ tak dengar (acuh tak acuh)
- loyar buruk (dah kurang banyak la nih)
- pandai jaga baby (baby sendirik saja, baby org selalu bo layan!)
- suka kucing
- pemurah (sampai sendiri pun susah!)
- sangat menghargai kawan2
.
Makanan kegemaran pasangan anda?
- nasi mamak
- kambing
- sup gear box
- sate angah (sate along KRZ akan bo layan!)
- masala vadai
- hampir segala yang berkaitan dengan mamak
.
Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
- Kali pertama keluar (berkapel - sebenarnya berkuartert) bermula sebagai kawan, jadik no special WORD! Siap aku-hang lagik! Hehehhehe!
.
Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
- penyabar (sebab aku adalah sangat tak sabar)
- serba boleh (pada aku la, sebab KRZ ni banyak pengalaman)
- ada visi masa depan (takdelah nak berada pada satu takuk jer selama2nya)
- hormat org tua (tak pernah tinggi suara tau!)
.
Apakah impian anda dengan pasangan anda?
- dirahmati Yang Maha Esa
- berbahagia hingga ke akhir hayat
- melihat kejayaan anak2
- dilimpahi rezeki dan nikmat
.
Aku nk tag sape eh??
- Aku tak suka tag orang, sapa nak buat, buatlah. Tiada paksaan.
- Tapi kalau korang buat, aku sangat suka nak baca, ok?
.
Jumpa lagi semua!
Wassalam,
bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..segala yg kaitan gan mamak??

anak mamak suke x?weeeeee!

Fida said...

Tulah, katanya akak ni keturunan mamak!

MANA ADA!!! Taklah, saya anak jati Melayu Pulau Pinang... hehehehe!

p/s: Bukan soklan tu pasal makanan ker? hehehehh!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog