Monday, May 25, 2009

Episod Menghantar KRZ!

KRZ telah terpilih menyertai Kursus Jurulatih Paintball mewakili negeri Selangor di Pusat Ko-kurikulum Melaka selama 5 hari. So, Khamis baru dia balik. Tu yang aku terpaksa hantar anak2 kat umah pengasuh. Kalau tak, aku takkan ada ruang untuk stadi. Bak kata Acik, Pagi2 Ahad kami p jemput anak2 kat umah Kak Sal, khas nak p ngantor KRZ kat Tekali. Berikut beberapa keping gambar sepanjang kat situ.
Ku sengaja soh KRZ dukung Apiki, pasal dia demam.... Dan rama2 ni pulak sungguh besar,
dan crocs tipu tu size kaki aku iaitu size 7....
Besar kan?
Ya! Kaki aku besar! Hehehehehe!
KRZ menanti giliran nak load barang....Kumbang besar yang Fatin mula2 panggil ULAT.... Bersempit2 satu keta 5 orang....
Menghantar tu senang, nak balik umah tu penyiksaan sebab Rafiq ala2 nak demam, jadi, duduk kat pangku aku, pastuh Fatin pun nak juga. Berapa kali berenti pun aku tak ingat dah. Tapi apa pun kami selamat sampai umah!

2 comments:

Arechick Lana said...

aik..ayah x pegi lagi dah demam ke kak?demam in advance eh??hihi

Fida said...

Ha'ah, dengan harapan ayah tak jadi pegi... hehehehe!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog