Saturday, May 23, 2009

Lagik2 Kerja Anak2!

Aku bubuh tajuk secara umum kerana aku tak tahu siapa yang punya kerja. Aku syak Rafiq sebab Fatin dah tak buat dah benda2 macam ni, sebab coure KRZ dulu dia dah buat (klik sinih untuk entry bukak dashboard coure KRZ) dan waktu tu dia sebaya Rafiq sekarang nih. Nak tahu apa yang dibuat? Tengok gambar ni.... Aku nak keluarkan kata KRZ nanti dia akan buat... Haih!!! Anak2 oh anak2!

1 comment:

Arechick Lana said...

sib baik bkn duit seratus,kalo tidak...saya sudi korekkan.hehe

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog