Wednesday, May 13, 2009

Aksi budak demam!

Citer lemau dah ni.... Sebab org yang sakit dah segar bugar dah la ni.....Berikut ku tepekkan gambar Fatin demam waktu KRZ g camping PLTC 2 minggu lepas. Malam first tu KRZ balik, malam kedua tak sempat sebab ada malam kebudayaan bagai, OBH la, tu yang Fatin demam. Paham2 jelah anak2 aku setting macam mana dengan KRZ. Walau pun KRZ tak sepenyayang aku, tapi anak dengan ayah kan.... Fatin yang aku suka, dia ni mendengar kata bab bagi ubat2 atau nak bubuh kain basah atas kepala.... Kalau Rafiq pulak, dengar kata bab lain pulak. Bab ubat, Rafiq adalah fail, ok? Baik, nanti ada masa, aku tepek mana2 gambar untuk korang. Tag Cik Ryn pun belum terjawab..... Tunggu saja yer.... Wassalam!

1 comment:

Arechick Lana said...

huhuhuhu..cian btol la...cakap krz udah2 la camping...mancing jom!haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog