Wednesday, May 20, 2009

Flashback:~ Pertukaran Seat

Oh! This is a public entry so i must not publish information(s) that is irrelevant at the moment. Cukuplah aku mengatakan bahawa malam tersebut merupakan malam pertukaran seat dari coure KRZ ke coure M.A Sopi saja. Lain2 hal, belum pasti jadi tak boleh announce kat sinik. Kalau agak2 nak tau jugak, tanyalah sendiri pada aku @ Acik @ Emy yang mengetahui apa kebendanya. Depa membuat keje kat kawasan lapang depan Qaseh. Aku lepaking sama Cik Emy sambil makan nasik Sekali sekala p jenguk memang agak ramai rupanya kat situ. Lebih mengejutkan aku jumpa Cik Siti yang dah bertambah CUN sekarang! Kurus dan menawan! Rahsia bakal pengantin, kot? Hehehehehe! Dah selesai kerja, mereka kembali ke Qaseh dan aku ternampak, Fie, Si Duta Coke Float.... hehehhehehhe! Dah siap tu terus balik! Sangat penat tau! Aduyai! Kisah ni bukannya baru berlaku yer.... kisah ni sama tarikh ngan entry Amaran Pengawas tue.... Ok.... Wassalam.... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

tau x dai cakap apa....dia kata siti tak kurus pon!keji kan.sume org dia nampak gemok...pang ramai2 jom

Fida said...

Sebab beliau adalah kurus!

Tak baik tau lempang buipren sendirik! Durhaka!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog