Tuesday, January 6, 2009

Rafiq pulak Cedera!

Entahlah mengapa anak2ku sering mendapat kecederaan di rumah, mungkin kerana aku dengan KRZ telah tersilap mengatur kedudukan perabot atau adakah anak2 yang perlu diawasi setiap detik? Malam tadi, Rafiq pula yang terhantuk sisi katil... dalam cubaan nak bertatih la tu... kena pulak, waktu tu aku yang ada bersamanya, sudahnya dimarahi KRZ kerana tak tengok.... Bukannya aku tak tengok, dia terjatuh.... Takkanlah aku nak anak aku sakit.... kan? Aku tak berani nak amik gambar benjol pada mata Rafiq malam tadi.... ni pagi2 bangun tidur aku snap unuk tatapan korang, terutamanya PEMINAT Rafiq!

4 comments:

Emy said...

alaa.. ciannye rafik.. dh tuam x?.. mesti meraung dia..

beso tul bengkak dia..

rantong said...

Doa untuk Iraq

Saudara kita yang seagama di IRAQ diambang kemusnahan dalam semua aspek kehidupan. Kita tidak boleh menahan atau membendung rasukan perasaan yang telah hilang pedomannya sebagai manusia berfikir saperti biasa. Kita tidak mempunyai kekuatan fizikal atau sebarang kecanggihan untuk menghalangnya dari kemusnahan. Sebagai umat Islam, berpegang teguh kepada rukun Islam dan Iman, kita ada Allah Taala. Sebagai berpegang teguh kepada rukun Iman, khususnya pada ketika ini, percayalah akan Rukun Iman Yang Pertama;

PERCAYAKAN ALLAH
Jesteru itu, adalah diharapkan jangan dilupai untuk membaca Surah Al-Fil(Alam Tarokai Fafa Ala Robika bi-asha bil-Fil) sebanyak 3 kali setiap solat Fardhu serta diikuti doa "Ya Allah, KAU musnahkan tentera Amerika Syarikat dan sekutunya sepertimana KAU utuskan ABABIL memusnahkan ABRAHA dari muka bumiMU. "Ya Allah, selamatkanlah umat Islam yg sedang sengsara di Palestin, Afghanistan, Iraq, Chechnya dan serata pelusuk dunia akibat dari angkara mungkar dan kekejaman musuh musuh Mu. Peliharakanlah mereka, lindungilah mereka, kasihanilah mereka dan berikanlah rahmatMu ke atas mereka."

Arechick Lana said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!! cian apiki saya!!!!

sib baik tak kena bijik mata..
phewww~!

Aida Fidah said...

Tuam guna ais - Apik ni bukan macam Fatin, bila dituam, lagi menangis... Risau gak waktu membenjol... tapi balik skul tadi tengok dah ok...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog