Wednesday, January 28, 2009

Spaghetti Goreng Pedas & Ayam Masak Halia

Kononnya nak p mancing hari ni, berjanjian ngan adik2 nak masak.... Semua dah siap tapi depa senyap jer.... Aku tak kira, apa pun korang kena makan jugak! Apa yang aku masak?
.
Spaghetti goreng 'padas', seperti yang Fatin kata yer.....
dan ayam masak halia.... Ada sayur bendi goreng belacan,
tapi dah pernah publish jadi tak perlu ulang la...
supaya korang tak jemu
.
Ok, aku nak terangkan kenapa aku sekarang suka guna spaghetti bila nak goreng macam mee.... sebab KRZ tak boleh makan mee kuning tu, perut dia akan sakit... Kalau guna spaghetti, banyak pula dia makan..... Ha! Sebab itulah!

1 comment:

Arechick Lana said...

dan rasanya sangat2 maberles..laki saya pon gemor.maka kena la saya berguru dgn akak yer...hiahiahaiahia

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog