Saturday, January 31, 2009

Lepaskan Rindu Dendam Pada Anak2

Sebenarnya kami hantar anak2 awal sehari ke rumah pengasuh, kan citer p mancing tu takde anak2... ha itulah pasalnya... malam tu aku ngan KRZ jadi teringat sangat kat anak2....
so KRZ berjanji nak p amik anak bwk
p jalan2 dulu sebelum ke Kem Tekali.... Mari kita tengok beg KRZ... katanya rindu nak p manjat gunung bila tengok beg nih...
sampai2 umah Kak Sal,
Fatin meloncat kegembiraan, sementara Rafiq buat muka konpius
nak ikut kami atau tidak...
nak tahu kenapa beliau konpius? Sebab kat umah Kak Sal, dialah satu2nya hero... Kak Sal ada sorang jer anak laki tapi dijaga oleh neneknya, cucu pon pompuan, kiranya Rafiq ni manja yang teramat sangat la kat situ... sampai OU juga dia buat muka konpius gitu.... Kendian bila sampai paking keta, Fatin kata "Anashnye, nak pakai popi Patin!"
Aku pun bagi dia pakai topi mancing ni.... Rafiq pulak dah mari semangatnya nak bertatih.... Aksi dua beradik dalam lif... Kami terus menuju ke Arena Foodcourt kerana aku sama KRZ sangat kelubur yer....
Gambar2 kat Arena adalah seperti berikut... Lepas makan kami p ronda2 jumpa tempat sand art...
kali ni buat yang lain pulak,
dari macam ni....kepada macam ni...Cantikkan?....
RM8 setiap satu, mahai nak mampuih!
Sebelum balik terserempak dengan kawan lama di maktab dulu, Lan Bersin (kata KRZ sebab dia suka bersin)....
Kemudian kami hantar anak semula ke umah Kak Sal
sebelum bergegas ke Kem Tekali....
Dalam kul 4.50ptg kami sampai.... KRZ terus kalut cari geng... tipon tak dapat...
antara yang hadir kat podium dan akhir sekali muka penat aku....Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe...sempat tu gi jenjalan...

blog cam hampeh la..nk pos komen kemain susah...erkh

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog