Saturday, January 3, 2009

FamilyDay@Cherating-PartVII

Lepas balik mandi, kami berehat2 di chalet sebelum keluar untuk makan tengahari... sebenarnya dah agak petang la jugak.... Takde pape yang special pun kat situ, MAA Tomyam kalau aku tak silap.... makanannya ok-ok sajork.... tapi ada sesuatu berlaku disitu.... nak tau?
Ini ha.... Siapa punya kerja kalau bukan si Rafiq.....
Kesian KRZ, dia belum sempat minum,anak dah celup benda dalam air.... Macam tulah Rafiq... memang cepat, senyap2 buat kerja tau tak...... Sambil2 makan, Acik bagitau parents dia dah sampai, jadi kami pun terus pulang ke chalet... Ejan&Ina serta family Abg Boy semua pg ke Kemaman....
Jadi kami lepaking di chalet Acik.... segan jugak nak amik gambar org tua Acik...
Tapi sempat juga aku snap gambar Adik a.k.a Mak Su....
Tak pasal2 jadi makcik dgn anak2 aku...hehehehhe.... Duduk sembang2 serba sedikit sambil melayan anak2 sambil makan seman yang sedap....sampailah ke maghrib, barulah aku pulang ke chalet aku.... Ok, selepas aku balik chalet, kami menyambut ketibaan Juan & Emy....Welcome to Cherating.....
Sambil melihat gelagat Fatin main botol mineral kosong....Selepas maghrib, tetiba Ina panggil aku p bilik untuk makan keropok rebus bersama-sama.... sedapnya makan keropok fresh... Sambil makan keropok boleh tengok aksi Fatin meng"kuda"kan Acik...
memang over Cik Fatin kan? Sesudah puas makan kopok rebus kami bersiap2 untuk makan malam... Mula2 kami pergi ke satu tempat berdekatan, tapi penuh.... Peristiwa kat situ Fatin tetiba lari ke arah jalan, berderau darah aku.... rasa panas dan kebas jer muka.... nasib baik ada Wida tolong tarik dia...
dahla keta banyak..... Fatin hai Fatin! Kami meneruskan perjalanan mencari tempat makan. Satu lagi, sebelum terlupa ibu dan ayah serta adik Acik balik malam tu jugak, aku sedikit ralat pasal tak sempat bersalaman.... terasa aneh pulak ada pertemuan takde perpisahan.... mujur aku sempat juga jumpa adik dan berkirim salam sebelum p makan busat yang memberi kenangan paling menJENGKELkan buat kami semua.... Tamat!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog