Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 2, 2009

FamilyDay @ Cherating-PartV

Sesudah kekenyangan makan kopok lekor sama satar... sampai bila bercakap pun dah bau ikan, maka kami terus ke Bandar Kuantan.... adalah sangat mengantuk tapi apalah makna percutian jika pengisiannya hanyalah tido? Oleh sebab itu, kami gagahkan mata untuk terus berjalan2 buang duit..... Singgah di Mega Mall Kuantan.... cadang2nya nak bermain boling, kami turun kat G floor, tetiba ada pulak yang nak terkucil...
.
jadi berdiri tegak cam patung kat tengah2 jalan.... Fatin macam biasa mesti dengan Acik jer....
.
Nak tau citer....boleh ada sorang pak guard kedai emas tu kesian tengok aku mendukung Apiki yang dodo, soh aku dok kat kusi.... * Sila jadi rakyat yang prihatin ye....
Neway thanks la buat pakcik gad tersebut... Jasa beliau, aku kenang...
.
Bila ahli korum sudah cukup, kami memulakan perjalanan....Cantik jugak deco christmasnya,
ada mini santa tengah panjat tangga tali....sangat chumel...
.
KRZ pun berlatih nak jadi jurulatih professional...
abih semua diamiknya.... Wan senyum yang cuma dapat stay satu malam saja..... "Gambar sendirik wajib amik!" kata KRZ! Kendian sampailah ke tempat yang di tuju.... punyalah ramai orang, sampai nak lalu pun berselisih bahu..... dan waiting listnya pun sampai dekat 20 orang.... adalah 2 jam menunggu giliran.... baik, ini adalah gambar2 sambil menunggu....
.
1. Acik: Sibuk snap sana sini.... 2. Fatin & Ejan...3. Kami lagik beramai2...Rafiq masih lagi tak bangun....
4. Kawan adik juga datang..... 5. Gaya Wida yang digelakkan KRZ.... *Sungguh terhibur kamu yer KRZ kerana dapat ketawakan orang!
6. My heroes.....
.
Akhirnya, masa yang ditunggu2.... ada orang tu punya tamak, aku nak beli satu game sorang, dia kata mana puas main satu game.... aku tau dah.... mesti memula jer semangat.... dah abis satu game, kami semua pakat jadi kontaktor.... bersihkan longkang..... Tapi dalam gambar masih mampu maintain senyum kan.... Last sekali aku nak share gambar ni dengan korang.... aku rasa sangat coool........ kan?
.
Selepas main, kami p satu tempat makan di Kuantan jugak.... ada gambarnya diambil tapi dah dipadam oleh anak2ku.... sori ek! apa nama martabak tu pun aku dah lupa... tapi sedap jugak makanan di situ.... okeh....naantikan episod seterusnya...Wassalam....Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

yeah..gambo itu sungguh cool kak.skill balingan jurus bola api peringkat 16 si KRZ tersebut mmg power..gagagaga~!

main sampai 2 game??sape la yg tamak sgt tuh..huahuahua

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog