Thursday, January 15, 2009

Mengenang Kembali!

Apabila ku tatap gambarku bersama KRZ yang ini.... oh! Terkenang kembali..... Kami baru jer nikah bulan 10, pastuh kenduri bulan doblas.... Yang kami pakai ni baju yang diperbuat dari kain hantaran..... Ini waktu Raya Haji nih.... kira Raya Haji yang pertama sebagai suami isteri la ni..... Oklah yer, tadi ada citer, tetiba berenti sebab anak2 nak susu dah lupa pulak....
We move on to the next picture....Gambar ni pulak waktu aku ngan KRZ p camping di Pulau Pangkor.... tengah sarat mengandungkan Apiki.... pun masih aktif, bila anak mendahsyat buas, salahkan anak kekononnya... padahal aku sendiri yang lasak dan tak reti dok diam! Hehehe! Sekian, jumpa lagi.
* Kurus kan aku dedolu?

2 comments:

Arechick Lana said...

dua2 sangatttt kurus!skarang pejadik???bahahahaha~!

Emy said...

hahahahaha.. mmg pun.. sgt slim..

trskan usaha anda utk kembali mcm dedolu..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog